Wij zijn creatieve campagnemakers. Toffey werkt aan ideeën die gezien moeten worden. We geven vorm aan merkwaardige initiatieven en verbinden deze met het juiste publiek. Campagnes die blijven plakken. Typisch Toffey.
BY: BY: Toffey

Dutch Chili Fest

14 juli 2017
0
Toffey

Op zondag 10 september 2017 vindt de zesde editie van Dutch Chili Fest plaats in het Klokgebouw Eindhoven. Dutch Chili Fest is het enige Nederlandse festival dat geheel in het teken staat van de chilipeper. Op het pittigste festival van de lage landen bieden professionals en amateurs hun heet gepeperde producten aan op de markt, zijn er wedstrijden om te bepalen wie de grootste portie pittigheid aankan, is er cutting edge music en natuurlijk een uitgebreid aanbod van lekker eten.

Time to spice it up!
Met een extra hal in het Klokgebouw, een nieuwe mascotte (Sergeant Pepper) en vernieuwd programma is Dutch Chili Fest toe aan de volgende stap. Het pittigste festival van het Zuiden heeft de ambitie om in 2017 flink te groeien. Om de groei te behalen moeten ook de marketing en communicatie een professionaliseringslag maken. Zonder de Eindhoven rock city scene te verliezen zet Dutch Chili Fest in op een verbreding van de doelgroep.

Toffey on fire
De Toffies zetten hun tanden in de campagne rondom Dutch Chili Fest. Wij gaan ervoor zorgen dat het juiste publiek de weg naar Dutch Chili Fest weet te vinden. Op het gebied van social media is er winst te behalen, de online community kan nog flink groeien. Toffey ontwikkelt daarom een social media strategie waarbij verschillende kanalen worden ingezet voor diverse doelgroepen. Deze content vormt de basis en zorgt voor continuïteit op de kanalen. Aanvullend zorgen we voor een overzichtelijke invulling van de website, met scherpe copy en aantrekkelijke beelden. Tot slot draagt Toffey nog bij aan de PR-strategie en het benaderen van regionale en (inter)nationale contacten.

Lees verder
BY: BY: Toffey

Landelijke uitrol Quiet

14 juli 2017
0
Toffey

Quiet wil armoede onder de aandacht brengen én verzachten. In 2015 is de eerste Quiet Community van start gegaan in Tilburg, in 2017 komen initiatieven in Maastricht, Groningen en Den Bosch van de grond. Toffey helpt met de landelijke uitrol. Elke Community werft lokale sponsors om haar ‘members’ om beurten via een digitaal systeem iets aan te bieden wat ze normaal gesproken niet kunnen betalen: van een tweedehands fiets tot een etentje, van een knipbeurt tot kaartjes voor een voorstelling of voetbalwedstrijd. Daarnaast wil Quiet mensen in armoedesituaties de kans geven om hun talenten te (her)ontdekken en in te zetten, bijvoorbeeld als vrijwilliger: goed voor hun zelfvertrouwen én voor de mensen die ze daarmee helpen.

Toffey is de komende tijd verbonden als strategisch partner en helpt in de uitrol naar de nieuwe Quiet steden. We bouwen verder aan het merk Quiet en bewaken deze. Een merkidentiteit maak je niet; dat is wie je bent. Deze is per definitie uniek, en omvat wie je bent en alles wat je doet. Het is aan Toffey de schone taak de identiteit van Quiet bloot te leggen en te vertalen richting de nieuwe Quiet steden. Inclusief een opgefriste identiteit en nieuwe website!

Lees verder
BY: BY: Toffey

Stel je mag één vraag aan de toekomst stellen… wat zou je dan willen weten?

5 juli 2017
0
Toffey

Dear Future, strijkt neer in Tilburg. De vijfde editie van dit jaarlijks terugkerend showcase festival vindt van 23 tot en met 29 september 2017 plaats in de Spoorzone en in het centrum van Tilburg. Als resultaat van vier edities European Social Innovation Week, is het een evenement voor sociale vernieuwers uit heel Europa. Een evenement voor vragenstellers, denkers, visionairs en innovators uit alle lagen van de bevolking. Ook zo nieuwsgierig naar de toekomst? Wij wel!

Dear Future, what will you look like?
Waar de European Social Innovation Week vooral een expertmeeting was, gaat Dear Future, verder. Met een festival, conferenties, expo’s en een award is het programma een stuk uitgebreider en gericht op een menselijke toekomst. De festivalcomponent van Dear Future, biedt de kans om een breder publiek te trekken en niet alleen experts. Om dat publiek naar Dear Future, te trekken, ging Toffey aan de slag met een dazzling campagne. Een campagne om vooral de millennial aan te spreken, maar ook een campagne waar ook de rest van de veelzijdige Dear Future, achterban zich in kan vinden. De campagne zet aan tot nadenken. Nadenken over je eigen toekomst. Niet over technologische of maatschappelijke trends die we misschien tegenkomen in het verschiet, maar juist wat de toekomst voor jou in petto heeft. Met een aantal opmerkelijke individuen op de poster en prikkelende copy is de Dear Future, campagne tot stand gekomen.

Voor de Dear Future, campagne werkte Toffey samen met niemand minder dan:

Fotografie: Rachel Schraven (Rachel Photography)
Styling: Lois van Galen Last (Olive Dahl)
Hair & Make-up: Tynke Jeeninga

Naast de campagne verzorgt Toffey alle marketingactiviteiten voor Dear Future,: identiteitsontwikkeling, bouwen en onderhouden van de tweetalige website, content social kanalen, PR, abri-campagne en city dressing, signing en publicaties zoals het programmaboekje.

Lees verder
BY: BY: Toffey

Grote sterrencast in Tilburg tijdens eerste editie Nederlands Musical Talent Gala

2 juli 2017
0
Toffey

Zaterdag 1 juli 2017 verzamelde de Nederlandse musicalwereld zich in Theaters Tilburg voor de eerste editie van het Nederlands Musical Talent Gala. Onder anderen Freek Bartels, Stanley Burleson, Paul Groot, Anouk Maas, Jonathan Demoor, Michelle van de Ven, Yoran de Bont, Luc Steegers, Linda Verstraten, Jeske van de Staak, Willemijn Maandag en the Jukebox Boys stonden deze avond op de planken en brachten nummers uit de musicals van volgende seizoen; My Fair Lady, Sweeney Todd, From Sammy with Love, Titanic, You’re the Top, Liesbeth, de Musical en Was getekend, Annie M.G. Schmidt. Naast de grote sterren was een speciale rol weggelegd voor studenten van de Academie voor Muziek- en Musicaltheater van Fontys Hogeschool voor de Kunsten.

Het Nederlands Musical Talent Gala is de ultieme kans om de Academie voor Muziektheater meer naar voren te schuiven en Tilburg als muzikale stad in the picture te zetten. Dit initiatief van gemeente Tilburg, Fontys Hogeschool voor de Kunsten, Theaters Tilburg en vooraanstaande Nederlandse musicalproducenten is een eerste stap in de ontwikkeling van de Nederlandse Musical en Muziektheaterdagen, waarin dit gala een vaste plek zal gaan innemen.

The show must go on
Toffey ging aan de slag met de identiteit van dit gala. In korte tijd kreeg het event een naam en een gezicht. Met een brand new identity op zak, konden we aan de slag met het ontwikkelen van middelen en het laden van online kanalen. In korte tijd moesten zoveel mogelijk mensen van deze avond op de hoogte zijn. Met behulp van flyers, posters, abri’s, online banners, online advertenties, PR en een programmaboekje wisten we de doelgroep te bereiken. De eerste editie van het Nederlands Musical Talent Gala was een succes: een mooi programma, een goed gevulde zaal en een snel groeiende (online) achterban die in korte tijd is ontstaan.

Partners: Bram Reiniers (Vetgroener), Theaters Tilburg

Website: www.theaterstilburg.nl
Facebook: MusicalTalentGala
Instagram: @musicaltalentgala

Lees verder
BY: BY: Toffey

Under construction: Station 88

20 juni 2017
0
Toffey

Heb je dat rood, wit, blauw ingepakte gebouw gezien in de Tilburgse Spoorzone? Dat gebouw pal naast het station? Dat is Station 88, Huis voor Ondernemerschap en Innovatie. Begin 2018 openen de deuren voor ondernemers in Midden-Brabant en Toffey draagt daar een steentje aan bij.

Vind je weg in Tilburg
Midden-Brabant en Tilburg in het bijzonder hebben een goed vestigingsklimaat. Midden op de industrie-as Breda/Venlo, en midden in de Benelux. Er zijn veel ondernemende en creatieve bewoners, veel studenten, jong talent en lage vierkante meter prijzen. Maar hoe vind je je weg? Station 88 biedt je de kans om je als ondernemer te ontwikkelen. Met een fysieke plek, een activiteitenprogramma, een online platform met relevante ondernemersinformatie, ruimte voor startende bedrijven en kantoorfaciliteiten helpt Station 88 je verder op weg.

Identiteit en website
Om ervoor te zorgen dat ondernemers en dienstverleners op de hoogte zijn van Station 88, neemt Toffey de marketing voor haar rekening. In de eerste fase schakelden we de hulp in van Lawless & Lotski om een identiteit te ontwikkelen. De volgende stap is het online platform, ook dat doen we in samenwerking met Lawless & Lotski. Na de realisatie van het online platform kijken we naar de signing van het pand en gaan we actief campagne voeren.

HOI
In de campagne rondom Station 88, Huis voor Ondernemerschap en Innovatie (HOI) willen we verschillende groepen ondernemers aanspreken. HOI leent zich daar perfect voor. Op dit moment zijn we deze campagne aan het ontwikkelen.

Partners: Lawless & Lotski en Kragt Groep

Lees verder
Ge en categorie
BY: BY: Toffey

Young & Free

16 maart 2017
0
Toffey

Verkiezingen, oorlog en onrecht schudden een generatie activisten wakker. In een serie krachtige portretten stelt Bevrijdingsfestival Brabant 15 jonge vrijheidsstrijders aan je voor. Millennials uit Brabant, opgegroeid in een vrij Europa zonder grenzen. Eigentijdse portretten met een boodschap. Waar sta jij voor? Wat betekent vrijheid voor jou? Dat lees je hier.

Fotografie door @Ralph Roelse
Styling door @Team BRUKT
Campagne concept door @Toffey

Meer informatie vind je op de young and free pagina die we bouwden voor Bevrijdingsfestival Brabant.

Lees verder
BY: BY: Toffey

Own Who You Are

3 maart 2017
0
Toffey

Voor Bevrijdingsfestival Brabant creëert Toffey een online campagne gericht op de jongere doelgroep die het festival wil aantrekken.

In lijn met het thema ‘Wat betekent vrijheid voor jou?’, ontwikkelt Toffey een eigentijdse, activerende en toegankelijke fotoserie gebaseerd op het beeld van de hedendaagse vrijheidsstrijder. Met hulp van fotograaf Ralph Roelse en team Brukt, die wel raad weten met models & styling, schoten we afgelopen woensdag een paar rake foto’s. Ook zijn alle vrijheidsstrijders geïnterviewd. Hun visie op vrijheid maakt de beelden krachtiger.

Benieuwd naar de campagnebeelden? Even geduld, binnenkort zijn ze te bewonderen op de online kanalen van Bevrijdingsfestival Brabant.

Lees verder
BY: BY: Toffey

Hello Iza & Merel!

6 februari 2017
0
Toffey

Vanaf vandaag twee nieuwe gezichten bij Toffey!

Op links zie je Merel, 20 jaar en rasechte Tilburger. Merel studeert Communicatie & Multimedia Design aan Avans Hogeschool in Breda en gaat de komende periode aan de slag als onze stagiaire Visuele Communicatie.

Op rechts hebben we Iza (22 jaar). Een import Rotterdamse die voor haar studie International Lifestyle Studies naar Tilburg is uitgeweken. Tijdens haar stage gaat Iza aan de slag met alle zaken omtrent Marketing & Communicatie.

Deze nieuwbakken Toffies vind je de komende zes maanden op kantoor.

Lees verder
BY: BY: Toffey

Toffey goes out with a Bang!

21 december 2016
0
Toffey

Volgens Griekse traditie neemt Toffey afscheid van een heel tof jaar! Een jaar waarin we in een nieuwbakken formatie en een vers kantoor, met fijne mensen aan mooie projecten werkten. Scherven brengen geluk. We kijken uit naar een nieuw jaar en smijten ook in 2017 graag een bord met je stuk!

Fijne feestdagen van de Toffies!

2016 was het jaar van de volgende projecten:

ASN Bank / Aus Berlin / B*THERE festival / Bosch Parade / Brabant C / BrabantKennis / Club Smederij / DIT Editie #1 / Do It With Others – Yona Friedman / Dwalerij / EenVijfVijf / European Social Innovation Week / Food Hall 88 / Gebouw 83 / Gemeente Tilburg / Green Events Nederland / Human Rights Tattoo / Incubate / InScience – Dutch International Science Film Festival / Kunstbende Nederland / Citymarketing Tilburg / MCSI / Noah Steelman Music / Pop Up Cinema / Popsport / Qanvas / Smeer ‘m / Some Shorts / Stuk van het Jaar / Taalnetwerk Midden Brabant / The Next Mobility Hack / Tilt Festival / Voor de Wereld van Morgen / We Are Mundial – Dank voor de spetterende samenwerking!

Fotocredits: Sander van Bussel

Lees verder
BY: BY: Toffey

Human Rights Tattoo around the world

19 december 2016
0
Toffey

Guadalajara – New York – New York

Op reis met Human Rights Tattoo, dat is toch wel één van de favoriete bezigheden van Toffey. Het najaar van 2016 stond in het teken van twee reizen naar het Westelijk halfrond van de wereld; Guadalajara, Mexico en New York City, USA. En Niki ging mee. In Guadalajara werkte wij met een super gemotiveerd team ITESO studenten aan een één-dags-evenement, persconferentie en presentatie. In New York waren we te gast in Ludlow House, een exclusieve leden-club, waar we de eerste Human Rights Tattoo kunstwerken verkochten. Inmiddels zijn we over de helft en hebben we 3458 mensen uit 63 landen getatoeëerd.

Over Human Rights Tattoo

Misschien is dit wel het grootste levende kunstproject van Tilburgse bodem. Sinds 2012 tatoeëert Human Rights Tattoo de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens wereldwijd op 6773 mensen. Samen vormen de deelnemers een wereldwijde community met Tilburg als het kloppende hart. Human Rights Tattoo is een initiatief van Sander van Bussel, kunstenaar en oprichter van kunstenaarscollectief Tilburg Cowboys. Sinds het allereerste begin werkt Toffey mee aan Human Rights Tattoo en als het aan ons ligt maken alle 6773 letters ook af.

Lees verder
Toggle This
  • logo-inlog
  • Burgemeester Brokxlaan 8-84, 5041 SB, Tilburg | koffey@toffey.nl | www.toffey.nl
    Niki +31 (0)6 45 21 11 26 | Nino +31 (0)6 36 33 67 21 | Laura +31 (0)6 51 21 60 85