1 / 11
Andere projecten

Toffey <3 Kunstbende

Toffey heeft het Kunstbende virus flink te pakken. Met jaren ervaring als vaste partner van Kunstbende Noord-Brabant én als dé campagneregisseurs van het nationale bureau heeft Toffey Kunstbende en Generatie Z goed leren kennen. Een fascinerende doelgroep (13 t/m 18 jaar) omdat deze generatie wordt gezien als de meest ongrijpbare, expressieve, nieuwsgierige en vooruitstrevende generatie in de geschiedenis. Don’t tell me what you do, tell me why you do it!

What’s happening
?

Kunstbende is de wedstrijd voor jong creatief talent. Met de Rabobank als hoofdsponsor en Lowlands als de spraakmakende partner brengt Kunstbende het artiestenbestaan naar een nieuw niveau. De komende vier jaar wil Kunstbende meer impact maken. Daarbij worden acht boegbeelden (bekende artiesten) aangetrokken die hun bekendheid inzetten om meer aandacht voor Kunstbende te genereren. Een unieke kans die we slim moeten benutten. Hoe kan Kunstbende de impact vergroten en een nieuwe generatie jonge talenten aan zich binden? Een prikkelende vraag die Toffey op het lijf geschreven is. Let’s go!

Win een artiestenbestaan

Geen geënsceneerde plaatjes, Toffey kiest voor “echtheid” in de campagne met talenten in de hoofdrol. Het beeld spreekt de taal van de jongeren. Talenten voelen zich aangesproken, ze herkennen de persoon op de foto, ze herkennen zichzelf. Ze herkennen het gevoel, de spanning, de adrenaline die je voelt voordat je het podium op gaat. De vreemde ruimtes waar je jezelf klaarmaakt, waar je voor je gevoel uren zit te wachten, waar je je zenuwen de baas moet zijn. Het artiestenbestaan.