Win een artiestenbestaan

Toffey heeft het Kunstbende virus flink te pakken. Met jaren ervaring als vaste partner van Kunstbende Noord-Brabant én als dé campagneregisseurs van het nationale bureau heeft Toffey de Generatie Z goed leren kennen. Een fascinerende doelgroep (13 t/m 18 jaar) omdat deze generatie wordt gezien als de meest ongrijpbare, expressieve, nieuwsgierige en vooruitstrevende generatie in de geschiedenis. Toffey kiest voor “echtheid” in de campagne. Geen geënsceneerde plaatjes, maar jong creatief talent in de hoofdrol.

What’s happening

Met de Rabobank als hoofdsponsor en Lowlands als de spraakmakende partner brengt Kunstbende het artiestenbestaan naar een nieuw niveau. De komende jaren wil Kunstbende meer impact maken. Daarbij worden acht boegbeelden (bekende artiesten) aangetrokken die hun bekendheid inzetten om meer aandacht voor Kunstbende te genereren. Een unieke kans die we slim moeten benutten. Hoe kan Kunstbende de impact vergroten en een nieuwe generatie jonge talenten aan zich binden? Een prikkelende vraag die Toffey op het lijf geschreven is.

Let’s go!

  • Campagne
  • Art Direction
  • Grafisch ontwerp
  • Print

Meer weten over dit project?