fbpx

Lawaai voor
stille armoede

Quiet timmert hard aan de weg om armoede in heel Nederland te verzachten. De ‘marktplaats zonder geld’ is in korte tijd uitgegroeid tot een vernieuwende manier om armoede te verzachten en mensen te empoweren. Aan Toffey de schone taak om Quiet vanuit Tilburg te helpen bij de uitrol naar steden in heel Nederland.

Wereldarmoede

Quiet is een community die sponsors werft om deelnemers iets aan te bieden wat ze zelf niet kunnen betalen: van een tweedehands fiets tot een keer uit eten en van een knipbeurt tot kaartjes voor theater of sport. In korte tijd ontpopt Toffey zich tot volwaardig Quieteer. In die rol bouwen we het hele jaar rond aan het merk Quiet en zijn we verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van Quiet.nl. Ook initieerde Toffey samen met Quiet de campagneweek ‘Ik deel Quiet’ rondom Wereldarmoededag, om een buzz rondom stille armoede te creëren. Quiet wordt omarmd in de nationale media met aandacht van o.a. Jeugdjournaal, Hart van Nederland en Omroep Brabant. Zo dragen wij graag ons steentje bij aan de verzachting van armoede onder inmiddels duizenden members.

Quieteers

  • Campagne & strategie
  • Art Direction
  • Grafisch ontwerp
  • Website
  • Print
  • Public Relations

Meer weten over dit project?