fbpx

Lege vaten geven
het meeste geluid

Met 2500 studenten aan 250 tafels barst ieder jaar in september een enorm (zuip)festijn los. Het begin van het academisch jaar wordt uitbundig gevierd. Verschillende disputen, studenten- en sportverenigingen vertegenwoordigen zichzelf door een felbegeerde tafel te bemachtigen. TUC (Tilburg University Cantus) is een roemrucht feest. Het festijn is ieder jaar binnen no-time uitverkocht. De populariteit van TUC onder studenten is groot maar het draagvlak in de stad neemt af. Een feest waar studenten gretig gebruik maken van grote hoeveelheden alcohol, moet de stad dit wel tolereren?

Leven in de brouwerij

Wat nou als de 2500 feestende TUC-ers óók garant staan voor vele uren vrijwilligerswerk. Community Service; in Amerika is het de gewoonste zaak van de wereld om als student je verplichte curriculum aan te vullen met vrijwillige community service. Samen met Citymarketing en Toffey heeft TUC een transformatie ondergaan. TUC kreeg niet alleen een nieuwe jasje dat meer diversiteit en inclusiviteit uitstraalt, de 2500 feestende TUC-ers hebben hun karma flink geboost door zich in het zweet te werken voor de nobele zaak. Prosit!

TUC

  • Merk & identiteit
  • Campagne & strategie
  • Grafisch ontwerp
  • Website & print

Meer weten over dit project?