Wereldhave — Een kloppend stadshart
Bouwen
Campagnevoeren voor
een levendige stad
In een nieuw licht
Het centrum van Tilburg wordt gekenmerkt door haar iconische en steeds verder uitbreidende ‘skyline’. Daarin zijn de gebouwen van Wereldhave belangrijke sfeermakers. Wij brengen een ode aan die gebouwen. Van Pieter Vreedeplein tot Emmapassage. We spelen met de lijnen en gebruiken de straten en pleinen als ons decor. Een campagne die onmiskenbaar Tilburg uitstraalt, maar vanuit een perspectief zoals we ‘m nog nooit hebben gezien. Grootstedelijk, eigentijds en uitnodigend.

Where we fulfill our everyday life needs should be a healthy place. A place that is good for a better everyday life, business and the environment. We want our Full Service Centers to bring positive socio-economic benefits to local communities.
— Wereldhave
Productie & Campagnevoeren
Pleinen, gebouwen en winkels zijn er in iedere stad, maar het zijn de mensen die er rondbewegen die het tot een levendige plek maken. Voor de branding van het Pieter Vreedeplein en de nieuwe Emmapassage hebben we de mens centraal gezet. Pieter en Emma vormen in dit concept het gezicht van de winkelgebieden en zijn de vriendelijke ambassadeurs die je in hun wereld uitnodigen. Met frisse campagnebeelden en een warme tone-of-voice vormen ze een kleurrijk duo dat smoel geeft aan de Tilburgse stadsgedeeltes.
Over Wereldhave
Wereldhave draagt bij aan levendige steden. Door duurzaam te investeren in lokale gebieden, verrijken ze gemeenschappen en leveren ze een positief effect op de leefbaarheid van steden. Met slimme ruimtelijke ontwikkeling vervullen ze een breed scala aan behoeften en streven ze ernaar om een centraal knooppunt te zijn waar mensen kunnen genieten, winkelen, ontspannen, werken en recreëren.

Wil je meer weten over dit project of loop je rond met een goed idee? Bel ons dan op 013 – 369 95 16, of mail naar goedele@toffey.nl.
Wereldhave
Bouwen aan een
kloppend stadshart
Campagnevoeren voor
een levendige stad



Where we fulfill our everyday life needs should be a healthy place. A place that is good for a better everyday life, business and the environment. We want our Full Service Centers to bring positive socio-economic benefits to local communities.
— Wereldhave

In een nieuw licht
Het centrum van Tilburg wordt gekenmerkt door haar iconische en steeds verder uitbreidende ‘skyline’. Daarin zijn de gebouwen van Wereldhave belangrijke sfeermakers. Wij brengen een ode aan die gebouwen. Van Pieter Vreedeplein tot Emmapassage. We spelen met de lijnen en gebruiken de straten en pleinen als ons decor. Een campagne die onmiskenbaar Tilburg uitstraalt, maar vanuit een perspectief zoals we ‘m nog nooit hebben gezien. Grootstedelijk, eigentijds en uitnodigend.
Productie & Campagnevoeren
Pleinen, gebouwen en winkels zijn er in iedere stad, maar het zijn de mensen die er rondbewegen die het tot een levendige plek maken. Voor de branding van het Pieter Vreedeplein en de nieuwe Emmapassage hebben we de mens centraal gezet. Pieter en Emma vormen in dit concept het gezicht van de winkelgebieden en zijn de vriendelijke ambassadeurs die je in hun wereld uitnodigen. Met frisse campagnebeelden en een warme tone-of-voice vormen ze een kleurrijk duo dat smoel geeft aan de Tilburgse stadsgedeeltes.
Over Wereldhave
Wereldhave draagt bij aan levendige steden. Door duurzaam te investeren in lokale gebieden, verrijken ze gemeenschappen en leveren ze een positief effect op de leefbaarheid van steden. Met slimme ruimtelijke ontwikkeling vervullen ze een breed scala aan behoeften en streven ze ernaar om een centraal knooppunt te zijn waar mensen kunnen genieten, winkelen, ontspannen, werken en recreëren.
Kennismaken?

Wil je meer weten over dit project of loop je rond met een goed idee? Bel dan 013 – 369 95 16 of neem contact met ons op via goedele@toffey.nl.
